TSO / BSO

Tussenschoolse Opvang
Sinds schooljaar 2019-2020 werken we met het vijf-gelijke-dagen model. Alle kinderen lunchen met elkaar op school. Groep 1 t/m 8 krijgt schoolmelk op donderdag en vrijdag.
Leerkrachten lunchen tussen de middag met de kinderen in de klas. Na de lunch gaan de kinderen buiten spelen onder begeleiding van de onderwijsassistent en een leidster van de Kinderkamer.

Buitenschoolse Opvang
Buitenschoolse opvang De Kinderkamer is een kinderopvangvoorziening voor uw schoolgaande kinderen van 4 tot 13 jaar.
Deze kinderopvangvoorziening bevindt zich naast onze school.
Het team van De Kinderkamer is deskundig op het gebied van de verzorging, opvoeding en ontwikkeling van kinderen.

Wanneer beide ouders van kinderen werken, is het soms erg handig als er opvang is voordat de school begint, of na schooltijd. Op school zijn informatiemappen aanwezig van De Kinderkamer voor ouders die belangstelling hebben voor deze BSO.

Mailen of langs gaan kan ook:

De Kinderkamer Vuren
Mildijk 109 4214 DR VUREN