Yvonne van Santen

Mijn naam is Yvonne van Santen en sinds dit schooljaar werk ik op maandag als vakleerkracht bewegingsonderwijs.

Mijn doel is om kinderen met plezier beter te leren bewegen. Daarbij vind ik het belangrijk dat kinderen op hun eigen niveau beter leren bewegen, niemand is immers hetzelfde en iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. Hierbij is ook samenwerken belangrijk, want bewegen doe je niet altijd alleen. Met sport beweeg je vaak in een team en daarbij probeer je samen tot een succes te komen. Je kunt van en met elkaar leren.

Wat ik bij het bewegingsonderwijs o.a. ook erg mooi vind om te zien is als een kind eerst dacht iets niet te kunnen of durven, maar het uiteindelijk (met hulp) het toch lukt!